ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد کریمدادی: چشم انداز ۲۵ ساله در مدیریت آب مشهدمقدس ترسیم شده است فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه‌های سطحی فاصله بگیریم
سرخط خبرها

عضو شورای شهر مشهد استعفا داد | کار دائمی در شورای اسلامی شهر مشهد پایان یافت

  • کد خبر: ۱۶۵۴۲۸
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
عضو شورای شهر مشهد استعفا داد | کار دائمی در شورای اسلامی شهر مشهد پایان یافت
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از وصول استعفای غلامحسین صاحبی عضو این شورا خبر داد.

حسن موحدیان در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز با تایید استعفای صاحبی عنوان کرد: امروز استعفای ایشان را مشاهده کردم و این خبر را تایید می کنم.

وی ادامه داد: علت استعفای ایشان، ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی است و شورای شهر بنا ندارد جلوی پیشرفت کسی را بگیرد.

موحدیان خاطرنشان کرد: البته پذیرش رسمی استعفای ایشان منوط به طرح و بررسی آن در صحن علنی شورا است که احتمالا دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

نژاد حسین جایگزین دائمی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در مورد آخرین وضعیت پرونده هاشم دائمی نیز اظهار کرد: طبق قانون آقای دائمی تا اردیبهشت ماه فرصت داشت تا با رفع مشکل خود در دادستانی بتواند به عنوان عضو شورای اسلامی شهر فعالیتکند. اما در این مدت اتفاقی نیفتاد و ایشان طبق قانون  از عضویت در شورای اسلامی شهر مشهد کنار گذاشته شده اند و کار ایشان در شورای شهر مشهد پایان یافته است .

وی ادامه داد: با این شرایط ، در صورت پذیرش استعفای مهندس نژاد حسین، شهردار منطقه یک از سوی قلندر شهردار مشهد ، ایشان از فردا جایگزین آقای هاشم دائمی خواهند شد که طی صحبتی که با شهردار محترم داشتم، مشکلی با پذیرش استعفا ندارند.

موحدیان در مورد پرونده اخیر حسین حسامی نیز خاطرنشان کرد: پرونده ایشان در دادسرا است و باید منتظر برگزاری دادگاه باشیم و اکنون شورای شهر هیچ ورودی به این پرونده نخواهد کرد.

وی ادامه داد: البته اگر فرایند بررسی پرونده ایشان در دستگاه قضائی از دو ماه بیشتر طول بکشد، براساس قانون باید جایگزین ایشان را معرفی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->